5/5/09

ba ba ba






Dzisiaj 3 obrazki.

Numer raz to stary projekt przerobiony, co by mogl wziasc udzial w konkursie mandu.pl, jezeli ktos zapragnie takowy posiadac to mozna glosowac do czego namawiam, jak bede mial glosow duzo to se bedzie mozna kupic. Bogul i Pyhu juz tam szaleja z projektami \m/ !

Numer dwa to plaga na digartowa bitwe conceptart'owa. Myslalem ze zwariuje jak rysowalem te kolorowe latajace galaretki.

A numer trzy to z kolei na bitwe ilustratorska. Pierwszy raz bralem udzial i wygralem. Fajnie, niby takie nic ale czlowiekowi serducho jednak rosnie. Zdarza sie.

Obejrzalem wolverina w kinie. Nie wiem jak mozna bylo skopac taki material na film ale komus sie udalo. Do tego dochodzi fakt ze bardzo lubie Deadpool'a, a szczerze z calego serca nienawidze Burt'a Reynolds'a. Ble!

Slucham sobie roznych dziwnych rzeczy. Glownie szalone bansy od chlopakow z Metronomy, ale jak sobie ladnie spiewa Bat for the lashes to tez fajnie. Podlinkowany klip juz troche stary, ale bardzo kurde fajny.

2 comments:

Matylda said...

Przez Deadpoola popłakałam się ze złości.

I gratulejszyn z wygranej na IB!

Dismas said...

Z tego drugiego obrazka, to by była dopiero fajna koszulka.
A Dedpóla grał Ryan Reynolds nie Burt, choć z Burtem, to by mogło być warte zobaczenia:D