11/25/08

B-day free mind section



No i kolejne free mind section sie szykuje,we wroclawskim wagonie. Jest okazja, bo znany tu i owdzie Ptaqu obchodzi rocznice swojego przyjscia na planete ziemia. Ziemianie zycza mu wszytskiego najlepszego i maja nadzieje ze postawi flache:P
Plakacik tym razem troszke inszy. Moje chyba pierwsze w zyciu jakies takie fotomoto, nienawidze zdjec szparowac(tym bardziej ze nie umiem, ta ja wiem ze to zadna filozfia ale ja cierpie na chroniczny brak jakichkolwiek przejaow cierpliwosci)... Motywy juz raczej mocno wyeksplatowane(fak! trudne slowo), ale mysle ze udalo mi sie przemycic jakies moje idywidualne szlify... Tak czy siak podczas zabawy z plakatem lecialo glownie The Presents(fajny klip naj dy łej a numerek niszczy) i Cut copy.... Drumundbassy to sie mnie imaja jeno na imprezach...

1 comment:

Bogul said...

A prawda, zachowałeś w tym fotomonto charakterystyczne dla Ciebie mazy:D