2/24/09

underwater metropolis



Kontynujac noworoczne postanowienia, z cyklu "uczymy sie rzeczy o ktorych nie mamy pojecia", zrobilem widoczek na nowy CAB. Musialem wcisnac dwa smieszne ludki zeby cos tam jednak wygladalo. Nigdy widoczkow nie umialem robic... Dalej nie umiem lol.
Malowanie na komputerku tez srednio mi wychodzi, ale cwiczymy dzielnie.
Czytelność zgubiła się gdzieś w połowie.

Akcja(?) obrazka dzieje sie na planecie Zurdax, ktora to planeta calutka jest mokra (pokryta woda), no i pod ta woda zyja sobie takie ludzie-ryby, ktorzy jedza inne ryby (jak malowałem obrazek wydało mi się to szalenie zabawne,yhy boki zrywać) i buduja dziwne budyki.

No i polecanka. Pamietam ze jakis czas temu ubzduralem sobie ze
DEATH FROM ABOVE 1979 to do dupy jest, nawet chyba nie slyszalem calej plyty. Cholera wie czemu. A wczoraj przypadkiem uslyszalem "going steady" no i kurde , robi robote. Zadziwiajace sa zakrety ludzkiego umyslu. Calkiem mozliwe tez jest ze to ja poprostu jestem glupi:)

:*:*

No comments: